www.winservecorp.co.th

Meet the
Winserve Corporation

Life at Winserve

ที่ วินเซิร์ฟ คอร์ปอเรชั่น เราเชื่อว่านวัตกรรมจะเติบโตได้ในสภาพแวดล้อมที่เต็มไปด้วยการร่วมมือ ความหลากหลายและความเป็นอันหนึ่งอันเดียวกัน ทีมของเราสร้างขึ้นบนพื้นฐานของเป้าหมายร่วมกัน ความเคารพซึ่งกันและกัน ความมุ่งมั่นในการผลักดันเทคโนโลยี หากคุณกำลังมองหาการเปิดประสบการณ์ใหม่ๆ ด้วยโครงการและเทคโนโลยีที่เป็นนวัตกรรม ที่นี่คือที่ของคุณ

Innovation

โซลูชั่นถูกออกแบบและคิดมาให้ใช้งานได้อย่างราบรื่น ตั้งแต่การวางแผนเชิงกลยุทธ์ การออกแบบระบบ และการใช้งานระบบ ไปจนถึงโครงสร้างพื้นฐานเครือข่าย การจัดการพื้นที่เก็บข้อมูล ด้วยบริการระดับมืออาชีพ

Career Growth & Development

การพัฒนาคนคือการลงทุนที่สำคัญที่สุดและเราภูมิใจที่ได้เป็นส่วนหนึ่งในการสนับสนุนศักยภาพของพนักงานเพื่อก้าวไปสู่ความสำเร็จร่วมกัน

Work-Life Balance

รักษาบุคลากรที่มีคุณภาพจากทุกช่วงวัย ส่งเสริมความสมดุลระหว่างชีวิตการทำงานและชีวิตส่วนตัวของพนักงาน เพื่อก้าวไปข้างหน้าอย่างมั่นคงและยั่งยืนร่วมกัน

Culture of Collaboration

การเสริมพลังให้บุคคลากรสามารถใช้ประโยชน์จากเทคโนโลยีอย่างมีความรับผิดชอบและมีประสิทธิภาพ ในขณะเดียวกันคนทำงานต้องมีความสุขเพื่อให้มั่นใจว่าทั้งธุรกิจและพนักงานของเราจะเติบโตอย่างยั่งยืน

Find Your Next Career

“พร้อมสนับสนุน ให้คุณได้แสดงศักยภาพ พัฒนา ยกระดับความสามารถ และก้าวข้ามขีดจำกัดในตัวคุณ” recruit@winservecorp.co.th หรือ 0 2878 5540

Qualifications:

  • Vocational Certificate – Bachelor’s Degree in Computer Science, Engineering (Electrical, Electronics, Computer Science), or Business Administration (Marketing), or other related fields.
  • Love sales and have good interpersonal skills.
  • Be patient and take responsibility for the work you do well.
  • Love challenging work and are ready to learn new technologies all the time.
  • Have at least 2-3 years of sales experience.
  • Be able to use basic computer programs.
  • Be able to read and write English.
  • Have your own car or motorcycle with a driver’s license.
  • Experience working with the government’s electronic auction process.

Duties and responsibilities:

  • Meet customers, build relationships with both government and private sector customers.
  • Offer products in various forms according to the products the company distributes, and search for products that meet customer needs and follow up continuously.
  • Prepare price proposal documents/auction documents, contract documents, and other supporting documents.
  • Build and maintain good relationships with existing customers to maximize customer satisfaction and retention.
  • Present sales presentations and demonstrate products to target customers, effectively demonstrating the benefits of the products.
  • Act as a hardware consultant to analyze customer needs and create solutions that will help customers achieve Their business objectives.
  • Manage the proposal response process, including detailed RFP requirements, TORs, and other sales documents.
  • Present effective software products and solutions to prospective customers, define their needs, and apply product knowledge to propose customized solutions and close sales.
  • Follow up with existing customers before and after solution sales.
  • Collaborate with support team to resolve customer issues as they arise.
  • Lead hardware sales projects alone or as part of a team.
Qualifications:
  • Male / Female, Age 22 – 35 years (Males have completed Military service)
  • Bachelor’s Degree in Business Administration or other related fields.
  • Able to use MS Office computer programs very well.
  • Have communication skills, understanding of trading , negotiation and coordination.
  • Have meticulous and thorough, and can solve immediate problems very well.
  • Able to coordinate both internally and externally very well.
  • Have at least 2-3 years of experience in purchasing.

Duties and responsibilities:

  • Find product prices and compare products.
  • Purchasing , sourcing , negotiating prices and credit according to responsibility.
  • Check product requirement from the purchase request form.
  • Open to order product and request approval for the purchase order to send to the supplier.
  • Check the accuracy of the tax invoice / receipt and the correctness of the product before receiving it.
  • Follow up on the item ordered from the supplier to ensure delivery within the specified time.
  • Monthly report summary.
  • Various paperwork in the purchasing department.
Drag